The return of the game nerd

(Not that I ever disappeared...)
Gud vad pepp jag är idag! Beställde i söndags två spel (eller 6 om man ska vara petig).  Och de spelen är The Orange Box och Fallout 3 (Game of the year edition).


The Orange Box innehåller flera spel.
Half Life 2, Half Life 2: Episode One, Half Life 2: Episode Two, Portal och Team Fortress 2.
De jag var mest sugen på av dessa fem spel var Portal och TF2. Men självklart ser jag fram emot att testa Half Life också. Fast just nu väntar jag mest på att kunna köra TF2 med min flickvän. Det ska bli awesome XD



Och så beställde jag ju också Fallout 3. Jag har spelat Fallout New Vegas, men har velat ha just Fallout 3 ett bra tag också. F3 kom innan FNV, och jag har sett lite gameplay på t.ex youtube.
Eftersom jag älskar spel med en post-apokalyptisk känsla så är Fallout spelen en perfekt serie för mig. Dessutom så köpte jag ju "Game of the year edition" så jag har fått några påbyggnader till spelet. Extra quests och så ;D
Har spelat någon timme eller så, men det blir nog bra mycket mer spelande senare!
Men nu ska jag testa Team Fortress. Får se när jag har tid att återkomma till bloggen. Det kan ta flera dagar om jag blir riktigt fast i spelen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback