Längtan

Bild jag tagit från Eiffeltornet.
Gud vilken längtan jag fick att åka till Paris igen! Det var så underbart då jag var där sist!
Tyvärr så var det bara en weekend-resa, så vi hann bara springa runt och se oss omkring i Paris i en dag, andra dagen var vi på Disneyland.
En dag så tänker jag åka tillbaka och spendera flera dagar där, helt klart! Likaså ska jag åka tillbaka till Kanada och hälsa på min underbara vän Beverly, och kanske Christie. Och så måste jag till USA och hälsa på Penny och massor av andra vänner. Och så måste jag definitivt hälsa på Jade i UK. Och så vill jag bara för sakens skull åka till Japan! Kina, Filipinerna, Thailand, Ryssland, Finland, Tyskland... och så många fler ställen. Som om jag kommer har råd med alla resemål.
Gud vad jag önskar att jag vore rik. Jag skulle vilja resa och träffa alla mina underbara online-vänner som jag pratat med så mycket under alla dessa år. Älskar dem verkligen! <3
Men nu måste jag pallra mig iväg till stan. Ska se om jag kan hitta ett bra headset. Kommer få hem några nya spel ny i veckan och ett är ett online-spel. Skulle vara kul att kunna prata med lite folk samtidigt :)
Vart skulle ni vilja resa?

Toodles!

Kommentarer
» tusse

Var gärna med i dagens blogg hos mig klicka bara på länken o anmäl dej :) Jag drar en vinnaren i morgon kväll :)



http://tussex.blogg.se/2011/march/vinnaren-ny-chans-1.html

2011-03-07 // 19:21:59
URL: http://tussex.blogg.se/
» Sannie

Ska iväg som AU PAIR i USA, vad kan man köpa till en 11årig tjej, 8årig pojke och en 6årig flicka?! o__O

2011-03-08 // 11:29:36
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback