V.S.S.K.U




Jag är fortfarande inne på en nostalgi-tripp bland alla mina gamla bilder. Den här bilden fick mig rent utav att börja skratta högt för mig själv här hemma! Bilden är tagen sommaren 2007 då jag tog ett tåg in till Göteborg för att träffa en vän jag lärt känna online, Sofia.
V.S.S.K.U var en liten "organisation" vi skapade tillsammans bestående av endast vi två, haha. Det står för "Vi som stödjer kåta ungdommar". Och när vi var inne på en leksaksaffär så kunde vi inte låta bli med att lämna något efter oss ;)
Dock så lär ju ingen ha fattat vad det står för! Bara fått en hint av delen "hentai ftw 8D" om man nu är familjär med japanska termer!
Ah gud, vi brukade ha en hel del kul tillsammans online!
Äsch, nu ska jag fortsätta med mitt spel! :)
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback