Sommar sommar sommar

Kan knappt beskriva hur förbannat trött jag är på vinter just nu. Det är kallt, halt och helt enkelt inte roligt. Önskar att jag kunde uppskatta vintern lika mycket som jag gjorde när jag var liten. Då ville man ju ut och leka i snön! I dagens läge så flyr jag från all snö och kyla.
Fast tyvärr så går ju inte det så bra med tanke på att det är kallt inne. Jäkla värmepump... varför måste den stänga av sig så fort det blir kallare än -20 grader ute? Jag behöver värme. Nu. Sommar.
Fast jag är nöjd om vi bara får vår!
Usch... varför måste vintrarna vara så långa? D:
Nej nu blir det lite mer spel, sen sova!
Toodles!

Kommentarer
» stella

Vilken otroligt somrig och härlig bild :) Får verkligen sommarkänslor av den.

2011-02-22 // 18:21:33
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback