Ny start, ny blogg!

Jag har tappat räkningen på hur många bloggar jag har haft än så länge... och nu så är det dags med en ny!
Hittade en fin desgin också, som jag kommer ha tills jag snickrat ihop min egen. Jag kan göra bloggdesigner, jag är bara väldigt lat och tar lång tid på mig med att göra dem.
Det finns ju så mycket annat kul som distraherar mig när jag väl sitter vid datorn.
Ska slänga ihop ett litet inlägg om mig själv senare, men just nu så behöver jag ta tag i mina studier.
För tillfället så pluggar jag programmering A, databashantering och Tyska steg 1. Efter prog och databashantering är klara så lägger jag på programmering B och grafisk kommunikation. Ska bli intressant :)
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback