La Famiglia

Pappa, jag och mamma. 95-97, ingen aning om när exakt XD

Har inget bättre för mig så jag slänger upp ett blogginlägg till innan jag går och lägger mig!
Imorgon så ser det ut som att jag och mamma kommer träffas och äta lunch ute på stan. Det blir trevligt, träffar ju inte mamma så ofta i och med att jag bor i mitt hus hos pappa... Det känns lite konstigt eftersom jag brukade vara hos henne mest och nu så är jag hela tiden hos pappa!
Så det är ju klart att man saknar henne nu när vi bara ses då och då. Fast varannan vecka är väl i och för sig inte sååå sällan trots allt, haha. Jag är bara lite utav en mammagris antar jag.
Min mamma är som en bästa vän för mig också, vi kan prata om absolut allt! Och vi brukar hitta på allt möjligt tillsammans. Konserter, kryssningar, semester... och en hel del annat. Vi har rätt så mycket gemensamt faktiskt :)
Har jag tur så bjuder mamma på lunchen... men är man 20 (snart 21) så är det väl min egen skyldighet att betala för min mat... men man kan ju alltid hoppas!

För övrigt så är jag riktigt tacksam över min familj!
Just nu så bor jag i ett eget hus på min pappas tomt, dock så har jag inget kök i huset men det gör inget. Tar mindre än en minut att springa ner till pappas hus! Här bor jag alltså helt gratis och får mat varje dag trots att de inte behöver försörja mig längre. Det uppskattas! Blir nog kvar här tills ungefär augusti/september. Då ska jag förhoppningsvis ha kommit in på universitet.
Nu blir det att lyssna på lite mer musik, spela lite mer Fallout New Vegas och sen så ska jag sova!
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback