Inte helt okej...

Min hund som ligger och solar, tagen September 2010 :D (Så vill jag ha det nu...)
Det är mer än 20 minus grader ute D:
När det är kallare än just -20 så slutar värmepumpen i mitt hus att fungera. Min pappa sa att det har något att göra med att maskinen anser att den ändå inte gör någon nytta då.
FUCK YOU VÄRMEPUMP! Sitter jag under den och det kommer varm luft bara på mig så är jag nöjd! Resten av huset behöver inte ens vara varmt... men neeej då. Den lägger av.
Mina fingrar är iskalla. Tack och lov så har jag jätte varma och mysiga tofflor, men det är inte direkt så att jag sitter med vantar framför datorn.
Försökte värma händerna på datorn. Men tydligen så har jag en för bra dator. Alltså så har den så bra kylarsystem att den knappt blir varm. Det är väl bra... men det skulle inte skada med någon värmekälla när det bara är 13 GRADER inomhus. Och då har jag också satt igång elementen. Men det hjälper då inte mycket :(
Antar att jag får lov att sova med typ tre lager kläder, med två lager tecken och ett par filtar i natt. Sover nog i vardagsrummet dessutom. Har inget element i mitt rum för tillfället...
Oh well. What do do?
Jag är van vid det här. Har bott här i ca 8 år snart. Varje vinter så blir det såhär, inte värdlens bästa isolering direkt.
Dessutom så har vattnet frusit. Så jag kan inte gå på toa eller dricka. Det är nästan värre än kylan! Man är ju inte så sugen på att gå ut och sätta sig i skogen direkt, haha...
Toodles! Förhoppningsvis så kommer jag överleva natten :D

Kommentarer
» Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-20 // 13:51:53
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback