Fallout New Vegas

Har en känsla av att istället för att spela bort dagarna så borde jag kaaanske lägga lite större vikt på mina studier.
Bara kanske.
Fan. Bäst jag tar tag i sakerna nu. Blä. Vill hellre spela Fallout New Vegas! Det finns så otroligt många ställen att undersöka i spelet! Jag älskar den typen av spel som det finns mycket att utforska, och att de val man gör påverkar spelets gång. Man får liksom tänka till om hur man ska göra, haha.
För övrigt så har det varit en bra dag idag! Lunchade med mamma, det blev en nacho-tallrik, suoer gott! Vi satt och pratade länge. Alltid kul att få en liten uppdatering :)
Just det, vi åkte också förbi hos mormor och fikade. Det var inte heller helt fel, även om man mer eller mindre blir attackerad av hundarna när man kommer innanför dörren. Tur att man är van vid hundar och har en schäfer ;P
Nej nu blir det studier! Ligger efter med förra veckans studier, lite klantigt sådär. Det är bara att speed-plugga nu XD
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback