Den nakna sanningen

Läste ett inlägg hos Lady Dahmer om nakna barn på bild.
Kunde inte låta bli att skriva ner några av mina egna åsikter.
Först och främst så tycker jag det är galet hur folk kan reagera på nakenhet. Vad är det för speciellt med det egentligen? Under kläderna så är varje människa som vandrar på denna planet... dun dun duuuun... NAKNA! Surprise?
Men i vår tid så verkar ju nakenhet få många att direkt tänka på sex.
Fast något som inte är det minsta sexuellt alls är nakna barn. Om man nu inte är pedofil, men som LD säger så hänger det ju inte i nakenheten. Utan att det är ett barn.
Naket är naturligt, och det är fånigt att den blir så livat, till och med när inte ens några "privata delar" visas upp.
Äsch, tänker hålla käften nu och inte säga något mer. Jag har kort delat med mig av mina åsikter.


Här ser ni en ca 18-19 år yngre version av mig. En mycket nöjd och naken unge i sin pappas knä. Och då är det här en av de mindre nakna bilderna på mig!

Kommentarer
» Hinagiku

Ja usch, tänk oxå att en svensk mangaöversättare blev gripen för att han hade MANGA bilder på tjejer med små bröst. Alltså fotogrfi fattar man väl, det kan misstolkas hur man än kollar, men en tecknad bild..gud.

2011-03-07 // 23:40:11
URL: http://hinagiku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback