Dagens FUCK YOU!

Har verkligen pluggat nästan hela dagen! Har läst från sida 1-100 i min bok om databashantering för att försäkra mig om att jag skulle kunna allt inför det teoretiska provet som jag kunde ladda ner nu under helgen. När man laddar ner provet så skulle man ha TRE TIMMAR på sig att skriva det. Jag föreställde mig ett lååångt prov där jag skulle få skriva massor, det var därför jag pluggade så mycket.
Men neeej.
Det visar sig att provet består av TIO FRÅGOR. Och visst, det låter väl i alla fall som en mängdr frågor som skulle kunna vara på ett prov... men grejen är att det var inte frågor som jag fick skriva svar på, utan det var kryssfrågor. Varje fråga hade fyra svarsalternativ, och jag fick då välja rätt svar.
Det tog mig otroligt långa och outhärdliga 10 minuter att göra klart provet. Som dessutom var bland de mest enkla frågor jag varit med om. Till och med lättare än frågorna jag har som närvarouppgifter varje vecka.
Orka att jag pluggat hela dagen för ett prov som jag fixade på ca 10 minuter... och som jag dessutom redan kunde svaren på.
Jaja, då vet jag att när det står betygsgrundande teoretiskt prov med tidsgräns på 3 timmar så behöver det inte vara något allvarligt. Fast man vet ju aldrig heller...
Äsch. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback